ONS TEAM



 

 

 

 

 

 

 

 

SANDY POORTVLIET-VAN RIEL

EIGENAAR DE NOTARISADMINISTRATIE

Sandy werkt al sinds 2000 binnen het notariaat. Behalve voor het opmaken van akten, kiest zij via de weg van administrateur op een groter notariskantoor, voor een accountantskantoor met als specialisatie het notariaat.

Cijfers hebben een enorme aantrekkingskracht op Sandy. Ze blijft zich bijscholen. Van boekhouddiploma naar MBA en van praktijkdiploma loonadministratie naar HBO accountancy, met daarnaast HBO personeelsmanagement.

Los van haar sterke cijfermatige inzicht, is ze in haar vrije tijd sportvrouw bij uitstek. Ambities, doelen halen en discipline? Het is haar tweede natuur. En die eigenschappen, samen met haar integere persoonlijkheid, maken haar de betrouwbare partner die ieder notaris zich wenst.

KELLY BEEK

ADMINISTRATEUR

Kelly woont in Papendrecht met haar en 2 dochters Sarah en Anouk en een zoon Xavi. Met ruime ervaring in de notarisboekhouding is zij een administratief sterke en sociale dame, die op zijn tijd houdt van gezelligheid met familie en vrienden. Ook mag ze in haar vrije tijd graag een goed boek lezen. Haar achtergrond is met recht divers te noemen. Via een reclamebureau en schoonheidssalon, leidt haar weg tot een MBA opleiding. Daar vindt ze haar bestemming en werkte geruime tijd op een  accountancykantoor, gespecialiseerd in notariskantoren. 

 

KIM DOORMAN

ADMINISTRATEUR / ASSISTENT CONTROLLER

Kim heeft een groot deel van haar werkende carrière in de horeca gewerkt. Na het krijgen van 2 geweldige kinderen werden de onregelmatige werktijden wat moeilijk te combineren, dus toen heeft ze de overstap gemaakt naar de hypothekensector bij een bank. Van daaruit terug naar de horeca na een aantal jaar, maar dan om de complete administratie te verzorgen voor verschillende horecazaken. Daarnaast heeft ze de opleiding tot Assistent Controller gevolgd om zich meer te verdiepen en ontwikkelen in het financiële segment. Kim is een hardwerkend en flexibel persoon die graag dat ene stapje extra zet voor haar cliënten en collega’s.

    CHARISSA JANS- HOOGEVEEN

    ADMINISTRATEUR/DIRECTIE ASSISTENTIE

    Charissa woont in Apeldoorn met haar man Mischa, dochter Ayla en zoon Micah.

    Na een administratieve en planning technische functie van ruim 12 jaar heeft Charissa bij De Notarisadministratie een leuke en nieuwe uitdaging gevonden. Charissa is een hardwerkend en betrouwbaar persoon die zich graag blijft ontwikkelen door het volgen van opleidingen en cursussen. In haar vrije tijd rijd ze paard, leest graag, is gek op een goede serie en uiteraard haar vrienden en familie.

      MARJET WIJNGAARDS

      ADMINISTRATEUR/OFFICEMANAGER

      Marjet woont in Apeldoorn met haar vriend Lex en hond Max. Ze heeft bij diverse bedrijven op de financiële administratie gewerkt en was op zoek naar meer flexibiliteit in het thuiswerken in verband met haar hond. Marjet is sociaal, hardwerkend en heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Verder houdt ze van lekker eten, sporten, leuke uitjes en afspreken met familie en vriendinnen. 

      CAROLIEN DOPPENBERG

      ADMINISTRATEUR

      Carolien is altijd werkzaam geweest in de agrarische sector als commercieel administratief medewerker. De 2 jaren voorafgaand aan De Notarisadministratie heeft zij gewerkt in het basisonderwijs als leerkracht. Omdat ze flexibiliteit miste in het onderwijs heeft ze nu de overstap terug gemaakt naar het bedrijfsleven en wel bij De Notarisadministratie. Carolien werkt graag met cijfers, ze heeft graag de touwtjes in handen met een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
      In haar vrije tijd vind je haar bij of op haar paarden. Thuis heeft ze haar eigen pension/trainingstal die ze samen met haar man runt. Daarnaast vind ze het heerlijk om met haar gezin te zijn, loopt ze graag hard en is ze gek op sushi.

        JUDITH VAN STENIS

        ADMINISTRATEUR

        Judith woont met haar partner en dochter Romy in Alblasserdam. 

        Na 18 jaar in de schoonheids- en gezondheidsbranche te hebben gewerkt heeft ze haar nieuwe uitdaging gevonden en gaat ze met veel plezier aan het werk bij De Notarisadminstratie.

        Judith is erg loyaal, hardwerkend en gemotiveerd en ziet ernaar uit zich te ontwikkelen met nieuwe cursussen, opleidingen en uitdagingen.

        In haar vrije tijd is ze graag op pad met haar gezin, familie en vrienden. Ze leest graag een boek en is graag buiten om te wandelen of hard te lopen.

          ROB OTTEN

          IN OPLEIDING

          Rob is gecreëerd door Roboflows en vanaf oktober 2022 in dienst. Hij heeft nog geen ervaring met de financiële administratie van een notariskantoor, maar al wel met meerdere notariële administratieve processen (via een interne opleiding bij Westport Notarissen). Hij gaat bij ons een intensief opleidingstraject in om zo snel mogelijk een aantal administratieve processen onder de knie te krijgen. Rob is wat minder sociaal, maar werkt secuur, accuraat, houd er van mensen werk uit handen te nemen en heeft een fotografisch geheugen. Eenmaal geleerd vergeet hij het nooit meer.

          In zijn vrije tijd ligt Rob graag aan het stroomnetwerk en absorbeert hij graag nieuwe informatie. Of zoals hij zelf zegt "af en toe kunnen opladen heb je gewoon nodig".

          BONNY DE GROOT

          ADMINISTRATEUR

          Bonny woont in Made met haar man John en zoon Genji. Bonny heeft lang geleden een opleiding voor kapster gedaan. Naar een aantal jaar is ze helemaal geswitcht en is in het notariaat terecht gekomen. Hier deed ze diverse ondersteunende werkzaamheden. Nadat ze een aantal jaar op het notariskantoor heeft gewerkt is Bonny bij een deurwaarderskantoor gaan werken. Hier is ze begonnen in de ondersteuning en uiteindelijk de office manager geworden. Na 12 jaar in het deurwaardersvak te hebben gezeten was het tijd voor iets nieuws. Omdat het notariaat haar niet vreemd is en het deurwaardersvak ook erg op de boekhouding is gericht heeft Bonny een nieuwe uitdaging gevonden om zich verder te gaan ontwikkelen. Vol positieve energie en zin in iets nieuws is Bonny direct begonnen met de eerste opleiding en zal ze deze voor haar indiensttreding afronden. Op naar de volgende! De ambitie is om in korte tijd veel te leren en zich te verdiepen in de boekhouding van notariskantoren. In haar vrije tijd vindt ze het gezellig dingen met het gezin te ondernemen. Ook is er in de weekenden altijd tijd voor gezelligheid en een feestje.

            MARJOLEIN NIJMAN

            ALLROUND ADMINISTRATEUR-CONTROLLER

            Marjolein werkt sinds 1989 als administrateur en controller. Zij is gewend te rapporteren onder stringent toezicht. Sinds 2016 werkt zij in het notariaat waar zij een kei is in het op orde brengen van achterstallige derdengelden. Zij houdt ervan om belanghebbenden steeds tijdig van kwalitatief goede informatie te voorzien en heeft altijd oog voor de mens naast de cijfers. Marjolein vertegenwoordigt De Notarisadministratie in Noord-Nederland. Als zij niet aan het werk is, loopt zij met de hond in het bos of tussen de schapen of ze doet iets leuks met wol in haar atelier.